تاريخ : پنج شنبه 22 / 4 / 1391برچسب:, | 13:10 | نویسنده : م

کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند می‌توانند از منابع متعددی برای اینکار استفاده کنند؛ منابعی از قبیل: انواع کتاب‌های آموزش گرامر، کتاب‌های مربوط به آزمون‌های استاندارد از قبیل TOEFL، GMAT، GRE، IELTS و غیره، نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی مختلف برای بهبود لهجه، کتاب‌های ساده‌سازی‌شده‌ی داستان به زبان انگلیسی، کتاب‌های صوتی برای تقویت قدرت شنوایی، منابع صوتی و تصویری مختلف، واژه‌نامه‌های تخصصی و عمومی، یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان، منابع آموزشی زبان انگلیسی برای معلمان، و امثال آن.

معمولاً برای یافتن چنین منابعی به گوگل مراجعه می‌کنیم اما امروز می‌خواهم سایتی به نام EnglishTips را معرفی کنم که همه‌ی اینها را یکجا جمع‌آوری کرده و به رایگان در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد.

این سایت یکی از بهترین سایت‌هایی است که بیش از 25000 منبع یادگیری زبان انگلیسی را به رایگان ارائه می‌دهد. بعید است دنبال منبعی خاص برای یادگیری زبان انگلیسی باشید و نتوانید اینجا پیدا کنید. این سایت هم قابلیت جستجو داشته و هم طبقه‌بندی خوبی از منابع ارائه داده است. ضمناً می‌توانید منابع را بر اساس میزان محبوبیت آنها برای خوانندگان دیگر نیز مرتب کرده و بنابراین منابع معتبرتر را یافته و دانلود کنید.

طبقه‌بندی منابع این سایت در زیر آمده است. اعداد نشان‌داده‌شده در داخل پرانتر، تعداد منابع مربوطه در هر طبقه می‌باشد.



 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 22 / 4 / 1391برچسب:, | 13:1 | نویسنده : م

دانشجویان و پژوهشگرانی که در داخل کشور به فعالیت های علمی مشغولند به دلایل مختلفی ممکن است توانایی خرید کتاب های تخصصی رشته های خود را نداشته باشند. کسانی که تمایل به خرید این کتاب ها دارند هم ممکن است قبل از خرید بخواهند نگاهی عمیق تر به محتوای این کتاب ها انداخته و در صورت اطمینان از مفید بودن آنها اقدام به خرید کنند.

اگرجستجویی در اینترنت داشته باشید به تعداد زیادی از سایت های اینترنتی برمی خورید که لینک های دانلود کتاب های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند اما همه ی آنها کیفیت یا تناسب لازم با رشته ی تخصصی دانشگاهی شما را ندارند.

امروز می خواهیم سایت های اینترنتی را معرفی کنیم که اجازه ی مشاهده یا دانلود کتاب های تخصصی را به رایگان به شما می دهند



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 22 / 4 / 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : م

اگر اهل کتاب خواندن هستید و اگر بیشتر وقتتان را پای کامپیوتر می‌گذرانید، احتمالاً تا حد زیادی از سیستم کاغذی جدا شده‌اید و بیشتر مطالعه خود را پای کامپیوتر و با استفاده از فرمت‌های مختلف ایبوک انجام می‌دهید. موارد دیگری هم پیش می‌آید که دنبال منابع فارسی از قبیل مقالات، جزوه‌ها، آموزش‌ها، دستورالعمل‌ها و مانند آن هستید.

البته یکی از روش‌هایی که برای یافتن این منابع وجود دارد، جستجو کردن با استفاده از موتورهای جستجوست. اما راه دیگری که وجود دارد، مراجعه به سایت‌هایی است که این کتاب‌ها را در یک جا جمع‌آوری کرده و طبقه‌بندی و قابل جستجو می‌کنند.

امروز می‌خواهیم 11 سایت برتر برای دانلود رایگان کتاب‌ها و منابع فارسی را معرفی کنیم که با کاوش در آنها می‌توانید منابع فارسی خوبی برای مطالعه پیدا کنید. همه‌ی این سایت‌ها دارای طبقه‌بندی موضوعی بوده و برخی قابلیت جستجو در متن یا عنوان منابع را نیز دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 22 / 4 / 1391برچسب:, | 12:10 | نویسنده : م

تنظیمات حریم خصوصی برای ایجاد محدودیت در دسترسی به قسمت های مختلف پروفایل و اطلاعات انجام می شود. اگر از کاربران قدیمی فیسبوک هستید هم توصیه می کنیم یک بار دیگر این تنظیمات را با ما مرور کنید. تنظیمات در بخش های مختلف فیسبوک قابل تنظیم و تغییر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 / 4 / 1391برچسب:, | 11:18 | نویسنده : م

هيچ وقت

هيچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد

امشب دلی کشيدم

شبيه نيمه سيبی

که به خاطر لرزش دستانم

در زير آواری از رنگ ها

ناپديد ماند

مرحوم حسین پناهی



تاريخ : شنبه 20 / 4 / 1391برچسب:, | 8:16 | نویسنده : م